Uczestnicy szkolnego konkursu "Żywe obrazy" w sposób kreatywny, poprzez fotografię, poszukiwali własnych interpretacji dzieł plastycznych. Spośród zaproponowanych przez organizatorki konkursu dzieł sztuki największą popularnością cieszyła się "Dama z gronostajem" Leonarda da Vinci - i tu niespodzianka - zamiast gronostaja mamy królika, kota, a nawet gęś. Drugim najczęściej interpretowanym obrazem była "Pokutująca Maria Magdalena" Georges'a de La Tour, która Roksanie Grząś z klasy 2 Eg i Julii Świątek z klasy 4E zagwarantowała ex aequo l miejsce.
II miejsce ex aequo: - Klaudia Lipigórska, kl. IA i Patrycja Skrzypczyńska, kl. VIII SPdD, za interpretację "Damy z gronostajem" Leonarda da Vinci. '
III miejsce: Dominik Korpas, kl. VIII SPdD za interpretacjÄ™ "Krzyku" Edvarda Muncha.
Wyróżnienie: Kacper Frączek kl. VIII SPdD za interpretację "Damy z gronostajem".
Autor prezentacji: Nikodem Bluma, kl.II Ebg.
Gratulujemy zwycięzcom i wszystkim uczestnikom konkursu wyobraźni i kreatywności.
Konkurs przygotowały nauczycielki języka polskiego: mgr Małgorzata Nanuś i mgr Agnieszka Janikowska.
Laureaci otrzymajÄ… dyplomy oraz nagrody.
Zapraszamy do udziału w kolejnych konkursach.
Â