ul. Królowej Jadwigi 12
Dąbrowa Górnicza

Wycieczka do Wrocławia

W czwartek, wczesnym rankiem zebrała się młodzież dwóch klas, aby wyruszyć na długo oczekiwaną dwudniową wycieczkę do Wrocławia. Po 4 godzinach dotarliśmy na Ostrów Tumski, zwiedziliśmy Katedrę, obejrzeliśmy pomnik Św. Jana Nepomucena i zabytkowe zabudowania i uliczki.

Następnie wybraliśmy się na spacer po Starym Mieście, zobaczyliśmy Rynek, Ratusz, Kamieniczki „Jaś i Małgosia”, Plac Solny, Jatki. Odwiedziliśmy Uniwersytet Wrocławski, Wieżę Matematyczną i Oratorium Marianum. Zwiedzaliśmy MovieGate Galerię Sztuki Filmowej. Zmęczeni pięknym spacerem udaliśmy się do Hotelu Jasek Premium.

W kolejnym dniu kontynuowaliśmy zwiedzanie. Udaliśmy się do Hydropolis - centrum nauki o wodzie, Ogródu Japońskiego, ZOO + Afrykarium oraz na Panoramę Racławicką. Obejrzeliśmy pokaz Fontanny Multimedialnej przy Hali Stulecia. Do Dąbrowy Górniczej dotarliśmy w godzinach wieczornych. Wyjazd był bardzo udany. Zwiedzanie Wrocławia umilała nam piękna jesienna pogoda. Był czas na spacerowanie, zwiedzanie, ale także na integrację. Opiekunami podczas wycieczki byli: Barbara Sakowska, Aneta Majdzik, Agnieszka Janikowska, Piotr Kaczmarzyk.